3 Nisan 2012 Salı

pazara geellll

Edirne'nin Keşan isminde güzel, şirin ve bence il olması gereken bir ilçesi var. Bu şirin ilçenin bir de meşhur bir sosyete pazarı var. Gerçekten de yok yok. Hem gezmesi hem de alışveriş yapması çok zevkli. Üstüne üstlük Trakya'da olduğunuzu da işin içine katarsanız ne kadar eğlenceli olabileceğini siz varsayın artık. Ben de cumartesi hazır da kardeşim İstanbul'dan ziyaretime gelmişken ve de Keşan'da işleri varken şöyle bir pazara gideyim dedim. İyi ki de gitmişim. Çantalar, t-shirtler, ayakkabılar, daha neler neler.... Zaten gezerken kendinizi kaybediyorsunuz. Neyse ben de dayanamadım (bu ay hiçbir şey almayacağıma dair kendime söz vermiştim) ve tanesi 5'er tl.den 2 tane t-shirt aldım. Şaka gibi. 5tl, hem de markalı :) Özellikle kedili olana görür görmez aşık oldum


                                                                              



Eğer sizin de bir cumartesi günü Keşan'a yolunuz düşerse pazarına mutlaka uğrayın derim. 
Hepinize sevgiler...

2 yorum:

  1. ooooo hocam t-shirtler yakıo ortalığı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün kediliyi gördünüz, yakında diğerini göreceksiniz :)

      Sil