4 Nisan 2012 Çarşamba

shameless


pazartesi günü shameless'ın sezon finali yayınlandı. bu diziyi seyretmemek için uzun süre direndim ancak eşimin yoğun ısrarlarına dayanamayarak pes ettim. iyi ki de pes etmişim ve bu muhteşem ötesi diziyi seyretmeye başlamışım. bu dizinin orijinali UK yapımı ancak amerikan yapımı daha çok rağbet görüyor. ben de amerikan yapımını seyrediyorum. acı, keder, sevinç, mutluluk, aile olma duygusu, kardeşlik, aşk, hayal kırıklığı bu kadar mı güzel anlatılır. bizim dizilerde de dram, kadersiz çocuklar falan var ama bu dizide öyle bir işlemişler ki bıkkınlık getirmiyor. seyrettikçe seyredesiniz geliyor. yalnız 2x12 de bu kadersiz yavruların hain anaları Monica'ya az beddua etmedim. seyredenlerin beni çok iyi anlayacağın biliyorum, eminim onlar da benimle aynı duyguları paylaşıyorlardır. seyretmeyenler için de ancak şöyle bir tavsiyede bulunabilirim: "MUTLAKA SEYREDİN".

2 yorum:

  1. Bu diziyi çok sevdiğim halde vakitsizlikten bu sezonu kaçırdım. İlk fırsatta tavsiyene uyup, izleyeceğim:))

    YanıtlaSil
  2. ah gülselcim bu sezon neler oldu neler. gerçi sezon finali epey bi soft oldu ama yine de şahaneydi

    YanıtlaSil