14 Aralık 2014 Pazar

Karışık Aile - Blended

     Film seyretmeyi çok seviyorum. Hele evde yalnızsam ve hava soğuksa. Zaten küçük bir ilçede görev yapıyorsanız çok da fazla seçeneğiniz kalmıyor. Gerçi İstanbul'da çalışırken de hafta sonu eve kapanıp, bolca film izlediğim günler olmuştu (8'e kadar çıkmışlığım var). Neyse imdb benim gibi sinemaseverler için bulunmaz bir nimet. Artık Türkiye'de de bu tarz sitelerin olması film seçimini kolaylaştırıyor. Üniversite okuduğum yıllarda Eminönü'nden vcd'ler alır, birkaç arkadaş toplanır, seyrederdik. Tabii cd takılır, görüntü berbattır, bir de 2 cd olarak seyrettiğiniz için 1.cd bitince hadi öbürünü tak derdi yaşanırdı. Şimdi herşey çok rahat. Yanlış zamanda doğmuşum geyiğini yapmak istemiyorum ama bir 10 yıl daha geç doğabilirmişim hani :) 

     Ben korku filmlerini seyretmeyi tercih etmiyorum. Belki klişe, sıradan gelecek ama romantik-komedi filmlerini seyretmeyi seviyorum. Çünkü mutlu oluyorum. Daha önceki yazımda bahsettiğim gibi polisiyeyi de seviyorum. Gizem her zaman beni çekmiştir ama akıllı kurgulanmış bir polisiye olmalı. 

     Dün akşam tez yazmak istemediğim akşamlardan biriydi ve ben de kendime şöyle kafa dağıtacak bir film bulayım dedim ve son zamanlarda adını sıklıkla duyduğum Blended- Karışık Aile  filmini izlemeye karar verdim. Drew Barrymore, bana çok sempatik gelen bir kadın. Oyunculuğundan bazen sıkılsam, hatta bazı mimiklerine gıcık olsam da seviyorum bu kadını ve filmlerini. Adam Sandler ise bundan bir 10 küsur yıl önce aşık olduğum aktör :) Son yıllarda çektiği filmlerde epey bir zırvaladı ama bence bu filmde toparlamış.

     Ben filmi sevdim. Tam bir aile filmi diyebilirim. Sanırım benim de böyle bir filme ihtiyacım varmış ki bana iyi geldi. Film vizyona yeni girdiğinde Terry Crews'un Jimmy Fallon'a çıktığı bölümü seyretmiştim ve O'nun sahneleri yayınlandığında epey bir gülmüştüm. Filmdeki en komik sahnelerden bazıları kesinlikle Terry Crews'a ait.

     Konusu ise şöyle; kocasından boşanmış ve kendini 2 oğluna adamış bir kadın ile karısını kanserden kaybetmiş ve tüm hayatı 3 kızı olan bir adam tanıdıklar vasıtasıyla bir akşam yemeğine çıkarlar. Ancak işler yolunda gitmez ve berbat bir geceden sonra tekrar görüşecekleri akıllarına bile gelmeyen kahramanlarımız bir şekilde Afrika'da bir tatilde biraraya gelirler. Hem de aileleriyle birlikte. Ancak gittikleri otelin bir özelliği vardır. Burası bir blender vazifesi görmektedir. Ondan sonra da komik ve beklenmedik olaylar başlar. Yani kısaca gülmek garanti. 


Sanırım bu postu Afrika'da geçirilen son gece çalınan şarkıyla bitirmek doğru olacaktır. Andy Williams - Love is a many splendored thing

Bol kahkahalı seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder