7 Aralık 2014 Pazar

GUGUK KUŞU

     Sanırım bu aylar benim yazma dönemlerim. Birkaç yazı yazar, sonra yine bırakırım gibime geliyor :) En son yeterlilikten geçtiğimi ve tükenmişlik sendromuna tutulduğumu yazmışım. Şimdi teze geçtim ve gayet iyiyim. Ama biraz tembellik ettiğim doğru. Amaç sonbaharda işletme doktoru olmak. 


     Bugünlerde tezden ziyade başka şeylerle uğraşıyorum. Havaların soğumasıyla tekrar örgüye başladım. Hatta ilk beremi de ördüm. O da başka bir yazıda olsun. Örgü haricinde kitap okumaya yeniden başladım. Malum akademisyen olunca bol bol kitap okuyoruz ve roman tarzı şeylere pek sıra gelmiyor. Bugün J.K.ROWLING'in Robert GALBRAITH mahlasıyla yazdığı Guguk Kuşu kitabını bitirdim. Harry Potter serisini hiç kaçırmamış biri olarak Rowling'e olan hayranlığım bu kitabı almamı sağladı diyebilirim. 

     Kitabın konusu; genç, güzel ve popüler bir mankenin ölümüyle ilgili. Polis bunun bir cinayet olduğunu söyleyerek, dosyayı kapatıyor. Ancak kızın ağabeyi bunun bir cinayet olduğundan emin. Bu işi çözmesi için de eski bir asker olan Cormoran Strike'a gidiyor ve dedektifimizin maceraları burada başlıyor. Kitap sanırım bir seri olacak. Çünkü roman, "dedektif Cormoran Strike'ın maceraları İpek Yolu romanıyla devam edecek" yazısıyla bitiyor. Eh biz de bekliyoruz. Kitabı tavsiye ederim. Yazar, karakterleri çok iyi betimlemiş. Kitabı okurken her biri gözünüzde canlanıyor. Tarzı Harry Potter'ı andırıyor bence. Çünkü bu kitapta da Harry Potter'da da kitabın sonuna kadar herşeyden ve herkesten şüpheleniyorsunuz ve aslında en baştaki şüphenizin doğru olduğunu görüyorsunuz (yani en azından benim için öyle oldu). Alın, okuyun. 

     Bu kadar yazı bana yeter, hadi bye :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder